![Методи досліджень для продуктових менеджерів](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/63ef5871ec655e94400d82e3_44625071_2031682966890071_6972383035685601280_n.jpg)
Методи досліджень для продуктових менеджерів
Уміння проводити дослідження - важлива навичка в роботі продакт менеджера. З їх допомогою можна перевірити гіпотезу про продукт, прийняти рішення про запуск нових функцій і краще зрозуміти потреби та проблеми користувачів. Ми склали добірку ключових методів дослідження, порівняли їх і описала ситуації, коли їх слід застосовувати.
![Анастасія](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6306326613e14c0acd0fb4e1_magnet-me-zWkZwLUTlbw-unsplash.jpg)
Design
![Що потрібно пам’ятати при підготовці прототипу до розробки](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6364e148013e6a4fcf46d22c_pexels-frank-cone-3573555.jpg)
Що потрібно пам’ятати при підготовці прототипу до розробки
Помилки, які часто допускають новачки, та способи їх уникнення
![Анастасія](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6306326613e14c0acd0fb4e1_magnet-me-zWkZwLUTlbw-unsplash.jpg)
Design
![5 книг для продуктового дизайнера](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6321a73c3b6ea4d9c8d6754e_chris-benson-nKEARsgmrqc-unsplash.jpg)
5 книг для продуктового дизайнера
Про те, як влаштовані інтерфейси з погляду розробників, про різницю між хорошим та поганим дизайном та про аналіз потреб користувачів
![Анастасія](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6306326613e14c0acd0fb4e1_magnet-me-zWkZwLUTlbw-unsplash.jpg)
Design
![Що таке референси і навіщо вони потрібні](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/630d0e3d31447db95e80c13d_46506313_2074056522652715_4895382034395955200_n.jpeg)
Що таке референси і навіщо вони потрібні
Коли чужі картинки у проекті перетворюються з плагіата на робочий інструмент.
![Анастасія](https://cdn.prod.website-files.com/62bc478b0bdde751f5d01127/6306326613e14c0acd0fb4e1_magnet-me-zWkZwLUTlbw-unsplash.jpg)
Design